In 2013 is een workshop/cursus opgestart voor mensen met mogelijkheden binnen de Werckwinckel Hilvarenbeek.

Dit project is tot stand gekomen door samenwerking tussen Stichting S.O.K. en de Werckwinckel Hilvarenbeek in het kader van de opening van het nieuwe cultureel centrum Elckerlyc te Hilvarenbeek eind 2013. Door sponsoring konden de deelnemers aan de workshops kennismaken met het creatief bezig zijn en konden de materialen aangekocht en docenten ingehuurd worden.

Werckwinckel_2

De eindresultaten van deze workshop/cursus zijn geveild tijdens de opening van het cultureel centrum Elckerlyc. Naast de trotse gezichten van de deelnemers heeft het ook financiële middelen opgeleverd waardoor in 2014 de deelnemers aan de workshop/cursus nu als een volwaardige groep participeren binnen de Werckwinckel Hilvarenbeek.

Wilt u meer weten of deelnemen aan de creatieve cursus, neem dan contact op met de Werckwinckel Hilvarenbeek, dit kan telefonisch via 013 505 38 36 of per mail: keesvanmol@kpnplanet.nl. Natuurlijk kunt u ook eerst een kijkje nemen op de website van de Werckwinckel Hilvarenbeek: www.dewerckwinckel.nl.

Werckwinckel_1