Welke in Hilvarenbeek woonachtige zanger haalde in 1983 met het lied “Suzanne” een nummer 1 hit?
(antwoord: zie hieronder)

In het jaar 2013 introduceerde Stichting S.O.K.  het nieuwe fenomeen  de 6 Kernen PubQuiz in de gemeente Hilvarenbeek.

wegbanner

Binnen het succesvolle S.O.K. concept hebben we al eerder 3 succesvolle edities gehad van het als maar in populariteit groeiende pub quiz fenomeen. Stichting S.O.K. Voortbordurend op deze gezellige activiteit is in opdracht van Stichting S.O.K. een PubQuiz ontwikkeld die voor een belangrijk deel gaat over de gemeente Hilvarenbeek met al haar kernen. Uiteraard met een mooie balans tussen makkelijke en wat minder makkelijke vragen, maar ook kleine instinkertjes.

Een PubQuiz vol weetjes die u uiteraard weet, maar de grote vraag is of uw buurman ze ook weet.

Het inschrijven voor de 6 Kernen PubQuiz staat voor iedereen open, als team of individueel. Het is geen voorwaarden om woonachtig te zijn in één van de kernen. Komt u als team dan houden we als richtlijn aan dat een team uit 5 à 6 personen bestaat. Deelnemen aan de 6 Kernen PubQuiz kost slechts €.5,- (vijf euro) per deelnemer. De opbrengst van de 6 Kernen PubQuiz komt geheel ten goede van de activiteiten die onder de naam S.O.K. worden georganiseerd.

Als winnaar(s) draagt u niet alleen een heel jaar lang de titel “slimste mens” van de gemeente Hilvarenbeek maar wint u ook nog een leuke prijs. Naast de hoofdprijs zijn er nog andere leuke prijzen te verdienen.

Inschrijven kan direct via de mail: ikdoemee@6kpq.nl of bij aanvang in de Gouden Carolus.  (betalen hoeft u pas op de avond zelf bij het ophalen van uw deelname formulier).

De 6 Kernen PubQuiz belooft weer een gezellige avond te worden in de mooiste huiskamer van Hilvarenbeek, De Gouden Carolus.

Tot ziens in de Gouden Carolus.

Datum: Zaterdag 1 oktober 2016
Locatie: Gouden Carolus te Hilvarenbeek.
Aanvang: 20:00 uur.

Inschrijven: ikdoemee@6KPQ.nl ,of vul ons webformulier in.

PosterA3

—————antwoord—————————————————————
De naam van de in Hilvarenbeek woonachtige zanger is natuurlijk Nol Havens. Wist u dat er ook een Engelstalige versie is uitgegeven onder The Art Company met Susanna. Daarnaast is er een spaanse versie die is uit gebracht door Fausto. Ricky Martin zingt een spaanstalige versie genaamd “Susana” op zijn debuutalbum “Ricky Martin” uit 1991. De Italiaanse zanger Adriano Celentano heeft het nummer ook op zijn repertoire: “Susanna”.
——————————————————————————————-
Tot ziens op 1 oktober….